Wednesday, April 29, 2015

Aku



Aku. 
Seperti iceberg.

Susah sebenarnya orang nak faham aku.
Tapi aku tak kisah. 
Sebab aku juga masih cari diri aku sebenar
Aku juga masih tak faham diri sendiri

Yang pastinya aku seperti iceberg itu
Kau fikir kau dah tahu aku sangat
Sedangkan sebenarnya ada banyak benda lagi kau tak tahu

Dan kalau kau judge aku melalui karakter
Serius aku kata, kau dah silap besar.

Contohnya macam kalau aku kata aku nak main game
mesti dalam otak kau ingat game yang aku main mesti hardcore gila
Sebab kau nampak karaker aku yang boleh tahan hardcore dia, Haha
Kau mesti ingat aku tengah layan Resident Evil, Counter Strike, etc
Tapi sebenarnya aku cuma layan Candy Crush

Setiap hari aku analisa diri aku untuk kenal siapa sebenarnya seorang aku.
Dan hari ini aku dah macam kenal sikit
Aku dah tahu yang aku ni boleh dianalogikan seperti iceberg.

Apa yang orang nampak, orang fikir, sebenarnya hanya 20% aku.

0 comments: